nutki

nutki

piątek, 14 marca 2014

" Tak się zaczyna "


Jak to słońce dzisiaj zmyśla,
psoci, złoci i flirtuje.
To przyczepi się do wystaw,
(nieumyte zagaduje)

to pogłaszcze pod włos kota,
kaczkom piórka barwne muska,
żółtym sprayem wszystkie płoty,
pomazało dziś frymuśnie.

Na dziewczęta rzuca urok
i rozdaje piękne piegi,
lub swawoli we fryzurach,
wręcza białe przebiśniegi.

Muska niby od niechcenia,
i dotykiem pieści czule,
złotym blaskiem opromienia,
jak by było, złotym królem.

- Oj, słoneczko miej baczenie,
byś nie miało dziś kłopotu,
bo twe blaski i promienie,
doprowadzą do rozwodów!

A słoneczko zadziwione,
zaplątało się w gałęziach,
potem znikło przestraszone,
odpłynęło kluczem gęsim.

Może trochę nazmyślałem,
ot tak sobie, dla zabawy,
ale rozwód-ja nie chciałem...
Zaraz znikam-nie ma sprawy.

aranek

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Powinna nosić imię Psota -
      za to się Wiosnę właśnie kocha:)

      Usuń
  2. ...a ja myślałam, że to słoneczko psociło :))))
    Bardzo przyjemny wierszyk, mam nadzieję, że dzisiaj słoneczko popsoci trochę, bo wybieram się z młodym przystojniakiem w plener :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No słoneczko - tylko i wyłącznie, chociaż z psotami to tak jest ze się udzielają i mogą narobić niezłego ambarasu:) A słoneczko wiadomo - złociutki chuligan:)))

    OdpowiedzUsuń