nutki

nutki

poniedziałek, 10 marca 2014

" Mam ochotę na psotę "



Pająk rozpoczął haftowanie,
nowej koronki na Wielkanoc,
w powietrzu wisi rozćwierkanie,
kot z łowów wrócił dzisiaj rano.

Sąsiad szedł skosem zamyślony,
szeleścił pustym celofanem,
rozbrzmiewa wokół koncert żony,
arią z wariacją przed śniadaniem.

Z nieba sypnęły zalotnice,
na złote loki Klementyny,
a wiatr zagląda pod spódnice,
każdej spotkanej dziś dziewczyny.

W ogrodzie napotkałam jeża,
zjeżony dyskutował z kotem,
chórek skowronków nad staw zmierza,
może Marzannę dziś zatopię?

Panienkę z nowym trendem - gender,
ubiorę w sklepie dla facetów,
w bokserki zatknę suchą kępę,
przecież, nie musi być kobietą?

Ups...

odkleiły się jej rzęsy,
Marzanek z mętnym nurtem spłynął,
teraz do gender ma pretensje,
że płynął raczej z głupią miną.





4 komentarze:

  1. Nic ciekawego
    też u mnie bywa,
    piszę tu fraszkę
    i już się "zmywam".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. „nic ciekawego”
      mnie ciekawi?

      A jaka tego jest przyczyna?

      Nie wiem czy wierszyk
      nie ciekawy,
      czy też skonfundowana mina?

      Usuń
  2. a mnie się bardzo a bardzo podoba fajnie i z humorkiem;) buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś przynajmniej :)))) Dziękuję Bożenko:)

      Usuń