nutki

nutki

środa, 19 lutego 2014

Тихо над річкою (Ukrainian song)


5 komentarzy:

  1. Bardzo smutna, piękna pieśń. Chce się płakać widząc te przerażające zdjęcia z Majdanu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz dopadłam bloga. Mój mąż wziął olimpijski urlop i dezorganizuje mi czas od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Basiu płaczę - żal mi tych ludzi, tego miejsca - to taki piękny kraj.
    wojna jaka by nie była jest potworna, ale wojna domowa jest najgorszym złem.

    To Twój mąż Basiu, jest zapalonym kibicem:)) Nawet urlop wziął - wyobrażam sobie te okrzyki podczas oglądania :)) Przynajmniej masz wesoło w domu:)
    Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, to były,zawodowy sportowiec, więc nie ma nic ważniejszego teraz.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie - znam takich "fanatyków sportu" - moja koleżanka ma męża i syna - czasami nawet fajnie, bo odwrócona uwaga :))

      Usuń