nutki

nutki

niedziela, 16 lutego 2014


4 komentarze:

  1. Tereniu jestem zauroczona tymi rysunkami, dawno już nie widziałam czegoś tak pięknego. Tylko delikatne, miękkie linie, a każdy rysunek opowiada jakąś historię w najsubtelniejszy sposób.
    Przepiękne.
    Kawusia smakuje niedzielnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - to jest sztuka:) Zobacz Basiu , te linie są takie delikatne, oszczędne wręcz a tyle wyrażają, że słowami zużyło by się więcej atramenty. Kreską można także opowiadać piękno :) Cudo! U mnie dzisiaj pachnie plackiem z jabłuszkami - podrzucę jak przestygnie:)) )

      Usuń
    2. Podwędziłem ten materiał na nasz blog i mam nadzieję, że mi głowy za to nie urwiesz Teresko. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :))

      Usuń
    3. Arku:)) Jeżeli chodzi o bloga, to bierz co chcesz :)))
      Ja się cieszę że Tobie, też się podoba:))
      Pozdrawiam Cię również pięknie:))

      Usuń