nutki

nutki

poniedziałek, 24 lutego 2014


6 komentarzy:

  1. Tereniu, ależ piękna muzyka, cudne obrazy - fantastyczne na dobry dzień:))
    Miłego dnia, dobrego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przepiękny walc - mam go od wczoraj w głowie :))

    Tobie też Basiu wspaniałego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak mi
    się udało,
    lecz oglądać,
    to za mało.

    Mam adres na liście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Janku Toniku:) Jakże mi miło:))

    Jesteś tu zawsze mile widziany,
    zwłaszcza że fraszkami dobrze dziany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja taką
      mam nadzieję,
      że tu zbytnio
      nie... kuleję.

      Po dziadku, Antonim,
      mam ten pseudonim.

      Usuń
    2. Toni (k) dobry jest do ginu,
      no a z Jaśkiem mi do rymu:))

      Usuń