nutki

nutki

piątek, 7 lutego 2014

"Olimpijczyk"





Никогда не хочу видеть тебя !
Cały świat widział, już się nie wyprzesz!
Przekupny zdrajca, srebrny efekciarz!

Przeszukam kosmos inne księżyce
tylko czekają na taką gratkę -
będzie ci łyso, aż zardzewiejesz!

Znam już alchemię, bo na sąsiadce
wypróbowałam.
- Z czego się śmiejesz?

Oj, będziesz zgrzytał, będziesz nieładny...
Wracaj do Soczi.
Здесь вам не нужно!

Myślałam nawet (Rosjanie skradli),
a teraz widzę, to twoja próżność.
Srebrny medalik i świeci-baka!

Ну, погоди i cap cię do wora!
Spływaj вперед.
- Jaka atrapa?
- Ups... Mam gorączkę i jestem chora.

- Mówisz atrapa, ten w telepudle,
a ty, gdzie byłeś, że tak schudłeś?


3 komentarze:

  1. nie zawsze tak jest olimpijskie złoto sie zdobywa lecz chyba nie za kazdą cenę ?
    pozdrawiam Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))) Ale mu dałaś po kościach:))) Bardzo lubię takie monologi z humorem i pazurkiem. Świetnie Tereniu, to może Ty tej grypy jednak nie wysyłaj na urlop? :)))
    Zdróweczka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, ja z nudów i pod wpływem chwili :)))))) - leżę oglądam otwarcie Olimpiady i co widzę?
    Mój luby na głównym planie, a że wzrok choroba przyćmiony no i nikogo pod ręką to mu się dostało he he Tym bardziej że przez cały mój pobyt nad morzem wyglądałam, a ten szelma się sprytnie zaszył i gwiazd miliony a jego ani sreberka na lekarstwo:)
    Dziękuję Bożenko i Basiu za odwiedzinki, a grypę wypycham jak mogę a ona zawzięta jakaś - trzyma się lepiej jak nasz Rząd.
    Wam też zdrówka i pamiętajcie o szalikach, to słonko jest dzisiaj złudne - a tak bym poszła na spacerek:)) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń