nutki

nutki

czwartek, 23 stycznia 2014




4 komentarze:

  1. Tereniu, ja już tu i poranną i popołudniową kawę wypiłam, ale wiesz - cichaczem:)))
    Aleś mi sprawiła radochę tą przepiękną muzyką! Zawsze, gdy jej słucham, to najgłośniej, jak można, bo to "moja - nasza"...
    Kiedy poznałam za granicą mojego męża i odwoził mnie po kolacji do mojego hotelu, w radiu leciała sobie właśnie ta piosenka, śpiewana przez Andrea Bocelli'go, a to był nasz ostatni, wspólny wieczór /tam:))/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam Tereniu i chcę Ci powiedzieć, że kawusia na ukończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, że zaglądasz:) Faktycznie nie dolewam ostatnio do dzbanka, jednak niebawem wracam to nadgonię zaległości :) Dziękuję dobry duszku:)

      Usuń
  3. Tereniu dolej :)))
    Jutro wpadam i mam nadzieję :)))

    OdpowiedzUsuń