nutki

nutki

niedziela, 21 września 2014

Lime - rybki biznesowe



 Brzanka Rekinia - ryba akwariowa fot.korallenriff.de

Zakład

Założył się z kumplem, biznesmen  z Kudowy,
że migiem rzuci nałóg alkoholowy,
lecz nisko upadł,
zalał się w trupa
przegrał w tym zakładzie - zakład pogrzebowy.


Zazdrostka

Elokwentna krawcowa z Krosna,
zrobiła furorę na zazdrostkach.
Zdobiła je szlaczkiem,
i drobniutkim maczkiem,
pisała o męża miłostkach.


Biznes - plan

Pewien kuśnierz spod Lublina
Nazwał swą firmę „Molina”
Szył dziurawe etole,
pogryzione przez mole.
Z ksywką molina w celi kima.


Imię ojca

Alfons był znanym w stolicy barmanem
Więc często wracał do domu nad ranem
ktoś  rzucił coś pod wąsem,
że barman jest Alfonsem,
to zmienił z Alfonsa na Abrahamek.


Kryska na Rybaka

Ratownik z Pucka opływał w dostatki,
bo uczył pływać bogate mężatki.
Chwalił się kumplom przy piwie -
mam basen złotych rybek,
 trafił w płetwy „rekiniej brzanki”.


Nowszy Model

Majętny bankier z  Barcelony,
jest wielce  niezadowolony.
Łypie na Andrusa -
posuwa NX Lexusa!
(Andrus to szofer jego żony).


11 komentarzy:

  1. Ciekawie opisane pozdrawiam życząc miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agatko - to takie moje próbki limeryk-owe he he :)
      Dziękuję i życzę Tobie pięknej niedzieli :)

      Usuń
  2. Nie wolę nie mieć prawa jazdy bo za wielki ruch jest na drogach i za nerwowa jestem na takie coś.Ja jestem spod znaku Wodnika.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wie najlepiej co dla niego dobre - ja tez się wkurzam za kierownicą i czasem lepiej żeby nikt nie słyszał jak wymyślam pod nosem:))) Wodnika jednego znałam, ale to był kolega - miał niesamowite poczucie humoru i powodzenie u pań:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Udane, to mało powiedziane, świetne, nie ma to tamto...
    Pozdrawiam Teresko, miłej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hip hip - hura!!! A co tam nawet jak trochę tu jest komplementu z Twojej strony Arku - to ja się cieszę, bo dukałam kilka dni - w sumie to fajna zabawa, ale rzecz w tym że jak już poskłada się rymy to czasem niezbyt zabawnie, a jak wyjdzie dowcipnie, to jakoś tak że buty można pogubić :)) Dziękuję Arku bardzo, bardzo :))

      Usuń
  4. jestem pod wrażeniem Twoich limeryków
    świetne:)
    bardzo mi się podobają wszystkie
    dowcipne i z dużą dawką humoru
    jak żem Rybka :)
    pozdrawiam Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko - :))) Ty jesteś raczej rybka różowa ze złotym serduszkiem , a te z limeryków to akie niby małe rekinki biznesu :)))
      Miłej niedzieli Bożenko :)

      Usuń
  5. :)))))))))))))) Tereniu toś się napracowała i nawet lubelskiego kuśnierza obrobiłaś :) Fajne lime - rybki, a mój faworyt to ,,Zakład" i ,,Imię ojca".
    Miłego wieczoru :)))
    Ps.Jednak te filmiki miały wpływ na szlaban - mój strażnik nie chciał mnie tu wpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ano żebyś wiedziała - po prostu ambicjonalnie nie wytrzymałam he he :))))) Ty piszesz, Ela Gruszfied pisze, nie mówiąc już o Takich Poetach Rekinach, co to na nich zęby zjadły, no to jak Arek wkleił na F.B. taki post o właścicielu Zakładu Pogrzebowego o dość dziwnym nazwisku na R(chyba) - spłynął na mnie temat :))) Tak więc wszyscy mnie zmotywowaliście :) Dziękuje więc pięknie:)

      Nawet nie Wiesz Basiu jak się cieszę, że złapałyśmy szkodnika, bo mi sen spędzał :)
      Miłego wieczoru Basiu :)

      Usuń
    2. Mnie" imię ojca też " i nawet mi się "Aranek" wciskał do wiersza, ale pogoniłam, bo musiał by być inny tytuł :)))

      Usuń