nutki

nutki

wtorek, 16 września 2014

A to ? To, nic takiego :)



„Ach… to??? ”


Mówiłeś, mówiłeś,
a słowa…
ciurkiem prosto w kałużę -
że piłeś i teraz ci szkoda,
coś o nocnym dyżurze ,
o cholernie wrednym silniku,
czas wreszcie zmienić auto…

Szminka na kołnierzyku -
Gdzie? Jaka szminka!

Ach to?

I znowu tsunami i fale
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Może ubiorę kapok -
To szef (bo ty nie chciałeś wcale)
Jakie blond włosy?

Ach to?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fala zalewa nurtem regał,
więc stylem rozpaczliwym
rzucasz  -
ta małpa była wredna!
Wyszedłem ledwo żywy!

Pełna uznania,
Słu.. cham ,  słu…cham
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No moje ty biedactwo!
 - Uważaj, skarbie!
 - Trudno. Upadł…
Twój nowiusieńki laptop …

Ach to…

Z najwyższej półki do kałuży
( jęk z miną  "po tabasco”).
- Nie mogłaś bardziej mi dokuczyć!
- Współczuję – biedny laptop.


4 komentarze:

  1. Czasami życie, to taka farsa :))
    Świetnie Tereniu, jakbym tam była :))))) Doskonale odmalowałaś portret zazdrośnicy, która obwącha, obmaca,weźmie pod lupę faceta tylko dlatego, że później wrócił, a potem, za karę odbierze mu zabawkę.
    Uśmiechnęłaś mnie z rana, dobrego dnia Ci życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam dobrego zdania ani o takich paniach ani o szmince na koszuli, nie mam też zdania czy lepiej obwąchać czy odpuścić?
      To są bardzo delikatne tematy, chociaż z boku to wygląda dość komicznie:)
      Mój dzień był dzisiaj bardzo sympatyczny, uśmiechnięty - to ja życze Tobie takiego wieczoru Basiu :)

      Usuń
  2. a może to nie była pomadka na jego koszuli.... tylko ketchup zrobił niespodziankę
    takich zazdrośnic nie brakuje nawet kieszenie poprzewraca nie śpi cała noc z wałkiem pod drzwiami stoi i czeka a za karę odbierze mu cenną zabawkę w tym przypadku laptopa , Miłego dnia Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Bożenko - podejrzliwość to bardzo brzydka cecha, ale często miłości towarzyszy jej koleżaneczka zazdrośnica podszeptuje różne rzeczy a te plamy na koszuli to czasem warto sprawdzić ot choćby dla porządku :)
      Miłego wieczoru Bożenko :)

      Usuń