nutki

nutki

środa, 31 grudnia 2014

Pomyślnego Nowego Roku 2015






~~Bez postanowień~~   

Kot śpi zaszyty w mysiej dziurze,
pies jest na antydepresantach,
myślałam pośpię nieco dłużej,
ale nic z tego - od poranka,

stary odchodzi z wielkim hukiem!

Bez żadnych zasług i bez glorii,
złowrogim żegna się pomrukiem,
wlecze manatki do historii.

Było minęło - nie dziękuję.
Dobrze pamiętam ( jakby wczoraj) -
naobiecywał - „nie pożałujesz”…
pożałowałam – fora ze dwora!!!

Bez sentymentu i bez owacji,
Za Rzym, skandale, skoki w boczek,
łyczek Burbona do kolacji -
Jaki ty wredny byłeś,

Roczek…

Wymienię cię na nowszy model,
bez zahamowań - będzie gorąco!
Mam zamiar pożyć – nie myśl sobie!
Młody już gwiazdy dla mnie strąca,

macha szarmancko kapeluszem,
więc pa… I nie do zobaczenia!
Na kocią łapę, nic nie muszę,
trwaj chwilo - bez postanowienia!

A jeśli bez to fioletowy,
a bezy słodkie (bez wątpienia),
wiosną zachłyśnie się znów słowik,
miłość zamieszka w srebrnych pełniach.




4 komentarze:

  1. Aleś Teresko wybatożyła tego starucha na drogę i tęgim kopniakiem w - cenzuralną od jakiegoś czasu - dupę go powinszowała! Ale dobrze mu tak, zasłużył "putin" jeden! Kapitalnie Teresko! Do zobaczenia już jutro, w nowych dekoracjach, cóż... my, ludzie, tak lubimy symboliczne momenty, może i dobrze? Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, ściskam i - raz jeszcze - wszelkiej pomyślności życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokopałam Arku - sam Wiesz, że zarobił :)) Ale nic to - stare powiedzenie czy przysłowie mówi - "co nas nie zabije, to nas wzmocni", więc ja dzisiaj w wieczorowej zbroi - silna jak sam Goliat, odśpiewam na powitanie Happy Birthday temu Nowemu, wzniosę toast soczkiem i zobaczymy co z tego wyjdzie:)))
    Ja Arku Życzę Tobie ... Wszystkiego co dla Ciebie najlepsze - najszczerzej jak tylko się da :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mamy nowy 2015 r co on nam wszystkim przyniesie??
    czas pokaże:) Tobie Tereniu życzę duzo zdrówka pieknych wierszy Ci nie brakuje :)
    Ciesz Nas Swoimi strofami :) Ja bedę je czytać :) buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w moc magicznej piąteczki na końcu daty - w ogóle lubie okrągłe cyfry :)) Bożenko miejmy nadzieję, że dla nas wszystkich ten rok będzie dobry, sympatyczny i przysporzy nam wiele radości.
      Dziękuję za ciepłe słowa dzisiaj i zawsze - miłego wieczoru i miłego roku :))

      Usuń