nutki

nutki

wtorek, 30 grudnia 2014

Wariacja nie tylko na temat bąbelkowania






*Pod kątem

Szu, szu, szu, w powietrzu pachnie seksem.
Korek s s syczy
i Bach!
Wystrzelił !

Skurczona  przestrzeń
wyłapuje każdy milimetr
smak w ciemności
jest bardziej wyrafinowany.

W świetle utlenia się alkohol…
Uwaga!
Psyt, psyt,  bąbelkowanie!

Nie należy zmieniać pozycji,
zalecane  wlewanie,
pod kątem -

szu, szu, szu księżyc wchodzi
z plejadą gwiazd
przez otwarte okno
i   Ba a a a ch…



https://www.youtube.com/watch?v=Jd7D5y0ZBvM
 


7 komentarzy:

  1. Znakomite! Czytałem, parokrotnie, z wielką przyjemnością. Pozdrawiam Cię Teresko bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mnie poniesie he he a dzisiaj mam taki przedsylwestrowy śmieszny humorek, no to czemu by się nie podzielić zdobytą życiową wiedzą - szampana należy nalewać...
      No, ale to był tylko pretekst :)))))

      Usuń
    2. Oczywiście Pozdrawiam Arku serdecznie :))

      Usuń
  2. Nooo, Tereniu... mam różne skojarzenia :-)))
    Fajny zabawny tekst. Brawko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt był zamierzony Beatko:)) Miało być wieloznacznie i zabawnie. To szampan powoduje (u mnie ) takie dziwne skojarzenia:))) Dziękuję że wpadłaś :)

      Pozdrawiam Beatko :)

      Usuń
  3. oj to bąbelkowanie
    lepiej wypić szampana w pozycji siedzącej
    zdrowego pomyslnego 2015 r :) Duzo , dużo zdrówka Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko szampana można pić jak kto lubi, ale jak ko lubi bąbelki to wlewać pod katem ... Nie mam wyrobionego stosunku do szampana ale chyba mnie nie kręci( taki alkohol sytuacyjny), wywołujący czkawkę he he, ale bąbelkowanie no cóż ma swój urok :)))
    Pomyślnego Bożenko - dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń