nutki

nutki

wtorek, 22 lipca 2014

Konkurs, konkurs, konkurs !





Ogłaszam konkurs - na najzabawniejszą, kolejną strofkę do tej piosenki.
Każdy czytelnik może wziąć udział.
Tekst musi współgrać z melodią poniżej 
i być pozbawiony wulgaryzmów, chociaż by nie wiem jak, się do wiersza pchały:)

Jest konkurs - będzie nagroda - niespodzianka!

ZAPRASZAM!




„Kormina  ach Kormina”  
(piosenka o  zabarwieniu humorystycznym)

Ten wąsik, ach ten wąsik,  ten wzrok,  języka pląsik
i  dąs  i śmiech Kor - mima,  to portret arlekina…
La la lala la la

Był komik w meloniku,
co swoim fiku- miku,
narobił w świecie krzyku,
o znanym polityku.

Uśmiechem i „Titiną”,
artysta ten zasłynął,
ośmieszał smutną miną,
„cyrk” zwany „ adolfiną”.

Titina ach Tiina, nie mamy już Chaplina,
więc era na podróby, zrodziła nam Kormima…
La la lala la la

Nie nosi melonika,
lecz sceny nie unika,
przedziwny  to  artysta,
tylko by prał po pyskach.

Ma niesłychany talent -
do polityki wcale,
lecz wnioskując z mimiki,
tajemne zna  języki.

Nie byłoby tu grzechu (większości, to on lata),
Lecz  pęka już ( ze śmiechu) Europa z resztą świata.
La la lalala la la la

Ach panie i panowie!
Mawiają  śmiech to zdrowie,
lecz w eter fama poszła,
ten Ko-mik robi obciach!

Może go dać do kina?
Niech grywa  albo kima,
lub  bawi dzieci w cyrku,
w  Gniewkowie albo Szczyrku.

Pisałam ten kuplecik, wtem mucha ups…(gadżecik)
lecz mojej winy ni ma, bo mucha  jest  Kor- mima.
La la lalala la la la

I  jeszcze tylko słowo,
słyszy się to i owo,
podobno już Europa,
ma dosyć tego kmiota.

Kto poznał już melodię,
niech pisze sam parodię,
bo śmiech się przydać może,
gdzie pałka nie pomoże.








Komisja w składzie:  Widzi, mi, się,  przedstawi werdykt po upływie tygodnia czyli 29.lipca br.
Przyznana nagroda niespodzianka zostanie wysłana pod wskazany adres :)


20 komentarzy:

  1. Anonimowy 1 - coś mi się widzi, a widzi mi się, że bez wulgaryzmów nie pociągnę :(
    Zabawny i trafny tekst!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy 1
    Wykończy demokrację, bo kiepska - tu ma rację,
    monarchii chce Kor-mina i dramat się zaczyna...
    la la lalala la la

    W monarchii bez podatków
    nie będzie nikt żył z datków,
    pożyje tylko łebski,
    a plebs niech byt ma kiepski!

    Kobietom dzieci rodzić,
    nie na Manify chodzić!
    Za dzień, a może za trzy
    zajmą się nim psychiatrzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Anonimowy 1 ( dodam nr 1, na wypadek gdyby się pojawił kolejny Anonimowy) bardzo się cieszę z Twoich strofek - Świetne!!! A ja, już podśpiewuję od rana - mam fajną zabawę, myślę że czytelnicy także.
    Miłego dzionka :)))

    OdpowiedzUsuń

  4. Titina ach Titina
    zabawna u ciebie mina
    swe ciało tak wyginasz
    że skusisz nim Kor-mima
    i jego cudny wąsik
    niczym u Chaplina


    język z przejęcia mu się plącze
    coś tam szwargoli po niemiecku
    angielski to czy szwedzki
    a może wszystkie po kolei



    zachrypiał do mikrofonu
    czyżby języka zapomniał w gębie?
    a może mu Titina krzywdę uczyniła
    i ozór do podniebienia nitką przyszyła…

    ludzie klepią się po głowie
    co to za błazen jeden
    ani to komik ni polityk
    przecież on Polskę ma tam
    gdzie słońce nie dochodzi




    OdpowiedzUsuń
  5. Super Tereniu to wymyśliłaś
    Sama miała ubaw sama ze sobą
    nie za bardzo interesuje sie polityką
    wiec nie wiem czy trafnie okresliłam Kor-mima
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko :)))) Jesteś debeściara - no to przywaliłaś ha ha Ubawiłam się zacnie, tym bardziej że może rymu ni ma ale wszystko prawda :))
    Buziaczki i bardzo Tobie dziękuję w imieniu komisji i własnym:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę Tereniu ale odwaliłaś z listka, ale to nie takie łatwe dopisać do rymu i rytmu. Próbka Bożenki fajna, bo aktualna w treści :))) Anonimowy też może być :)
    A ja mam lenia na stanie :((
    Miłego dzionka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Basiu:) Jak już Leń kawę wypije i coś tam może jeszcze się powałkoni, to liczę na Twój niezawodny dowcip:)
      U mnie zanosi się na burzę, a zaplanowałam popołudnie na "łonie" - może przejdzie bokiem np. do Bronisława bo u niego to burza na pewno malownicza:))
      Basiu - dobrego dnia :))

      Usuń
  8. U mnie był piękny, słoneczny dzień, nie za gorąco, a teraz zachmurzyło się, ale jest ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dzisiaj dobry dzień - w sam raz ale mój koleś gdzieś poszybował teraz niebo szaro-bure :))
    Spokojnej nocy Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypominam, że konkurs trwa do 29. lipca 2014r

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy 2
    Eu chciała rozwalić, sceptycy ją wybrali,
    więc wygłosiła mowę, o dziurze ozonowej.
    La lalala la la

    Zaraz dostała lekcję,
    zrobili dezynsekcję,
    bo w PE nie chcą słuchać,
    co bzyka byle mucha.

    I śmieje się świat cały,
    Kor-minę wykopały
    pluskwiaki i pająki,
    za to że puszcza bąki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopisek:
      Kor-mina, ach Kor-mina, to przecież twoja wina,
      ten uśmiech i ten wąsik, obłędny oczopląsik.
      La lalala la la

      Usuń
    2. Anonimowy 2 - super! Dziękuję za salwę śmiechu którą wywołał Twój tekścior :))))) Brawo
      Widzi mi się, że komisja będzie miała trudne zadanie :)

      Miłego dzionka - u mnie pada ciepły deszczyk:)

      Usuń
  12. Smród rozniósł się po sali,
    posłowie nogę dali
    i kto nam teraz powie
    czy można jeść sitowie?

    Kto zmierzy wąsy rakom,
    zabawki da prosiakom?
    Bez tego przyjdzie zginąć,
    a winnaś ty - Kor-mino!

    Anonimowy 2

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy 2 - to znaczy ten sam co powyżej ?
    Chyba tak bo jest kontynuacja bąków :))))))))))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, rozgadałam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo efektywne i efektowne rozgadanie :))))

      Usuń
    2. doskonałe ... satyra to ostra broń i skuteczna

      Usuń
    3. Dzień dobry Malino:) Tak właśnie myślę, że zamiast się złościć, wykłócać czy szarpać nerwy, w niektórych przypadkach trzeba po prostu obśmiać:))
      Dziękuję pięknie za wizytę i życzę miłego dnia:)

      Usuń