nutki

nutki

poniedziałek, 21 lipca 2014

Dziękuję za...





Skrzydła

Za każdy odcień Twojego uśmiechu,
za myśl serdeczną gdy jej potrzebuję,
muśnięcie skrzydła gdy serce w bezdechu -
szczerze- dziękuję.

Mogłabym słowem bardziej wyszukanym
i metaforą przyozdobić wiersze,
 powiem po nocy lękiem nieprzespanej -
dobrze że jesteś.

Czułam Twój oddech  w szamotaniu ciszy,
malował wschody i dnie opromieniał,
Anioły są nawet, gdy ich nikt nie słyszy -
do zobaczenia!  

aranek



Ten wiersz jest cały czas aktualny - Anioły wiedzą:)

14 komentarzy:

  1. Wzruszający wiersz Tereniu, aż mi się oczy zaszkliły i ścisnęło gardło.
    Witaj w klubie :) Ja też wierzę w Anioły, a tymi najważniejszymi w naszym życiu są Matki. To ich myśli krążą nad nami w każdej trudnej chwili po to, żeby dodać otuchy, odwagi, żeby przytulić i natchnąć dobrą energią, podnieść "skrzydła".
    Nie ma piękniejszego słowa, niż zwykłe "dziękuję" wypowiedziane w odpowiedniej chwili, właściwym tonem i to słowo nie potrzebuje przyozdobień. A w codzienności - niestety - coraz rzadziej słyszy się je tak po prostu, z serca wypowiedziane. Dobrze, kiedy zastępują je gesty, chociaż i te na wagę złota.
    Życie nie pieści, nie ściele płatków róż pod nogi, a mimo to każdy z nas kocha je nad życie i szczęściem jest iść, kiedy ma się świadomość, że tuż obok idzie Anioł.
    A wiesz - zabiorę sobie ten wiersz na dobry dzień, bo Twoje słowa dodają wiary, podnoszą skrzydła.
    Dobrego dnia Tereniu. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrego dnia Basiu - tylko ubierz kapelusz i uważaj na skrzydła, żeby gdzie nie daj Boże nie zahaczyć:)) Miłego dzionka:)

      Usuń
  2. Tereniu właśnie chciałam ukraść ilustrację i co zobaczyłam? Ten Anioł wśród moich rumianków ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - znam tylko jednego tak rumiankowo zakręconego Anioła - zauważ jakie ma eleganckie buciki i wszystko się zgadza :)))))
      A zapach rumianku potrafi przebić wszystkie inne - wystarczy pomyśleć w odpowiednim momencie:)))

      Usuń
  3. Cudny Tereniu, a bucików zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - nie zazdrość :) Są Twoje - nie poznałaś, czy się droczysz :))) A fryzurki to ja zazdroszczę :))

      Usuń
    2. Tereniu z Aniołami mi po drodze, ale daleko mi do nich :))
      Rumiany i buciki zdradziły, że to musi być jakiś Aniołek, który gdzieś obok mnie też się kręci, bo lubi dokładnie to, co ja - nic więcej.

      Usuń
    3. Skromność jest także znakiem rozpoznawczym:)))
      Miłego wieczoru Basiu:)

      Usuń
  4. Witam kochana
    Anioły są pośród Nas i otulają nas swoimi skrzydłami jak kiedyś mamy , gdy było nam smutno życie nikogo nie rozpieszcza jest radość jest smutek a mimo tych nieraz porażek odradzamy sie jak Feniks z popiołu jak Syzyf toczy wciąż do góry kamień choć znów spada i tak toczy sie to tutaj to życie
    pozdrawiam i buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Bożenko - stęskniłam się za Twoimi różowymi tulipanami i w ogóle fajnie że jesteś.Wiesz warto wyjeżdżać żeby móc powracać i się dowiedzieć że jednak ktoś poczekał, ktoś pamiętał ot tak po prostu - dziękuję Bożenko :)
      Miłego popołudnia:)

      Usuń
  5. a Ja dziekuje za Twoją poezję za serce i za to ,ze jesteś, ze mogłam Ciebie poznać
    za wrazliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dla takich słów warto pisać co tam pisać - warto żyć :)
      Uśmiecham się do Ciebie pięknie - naokoło głowy :))))

      Usuń
  6. Jasne, że wiedzą Teresko. Masz prawdziwy dar przemawiania do Aniołów. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioły to najbardziej udane istoty - pojawiają się nie wiadomo skąd i znikają tak samo. Może mi się kiedyś uda podpytać na jakiej planecie rezydują:)) Dziękuję Arku i pozdrawiam również:)

    OdpowiedzUsuń