nutki

nutki

sobota, 5 lipca 2014

Pocztówka z Arankowa

Autor zdjęcia
Bronisław Czerkas



6 komentarzy:

  1. Basiu, jak tutaj kiedyś zajrzysz, to wiedz że te dzwoneczki podwędziłam dla Ciebie, o czym grzecznie uprzedziłam autora pisząc mu ze będziesz zachwycona - uśmiechnął się wirtualnie, więc niech Tobie dzwonią szmaragdowo, żeby wakacje były jak z obrazka:) Pozdrawiam Basiu gdziekolwiek jesteś - masz piękną pogodę - Ty to masz wejścia NO! Wiadomo Anioł, a wiec z niebieskimi dzwonkami będzie Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie w Arankowie, magicznie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie w Arankowie.Magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Madziu serdecznie w Arankowie:) Tak się wczoraj ucieszyłam ze mnie znalazłaś na mojej wyspie, wyświetlił mi się Twój post w poczcie a potem przeryłam dosłownie połowę postów i nie mogłam poszukać :)
    Dziękuję i zapraszam kiedy tylko masz ochotę - Pozdrawiam i miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Arankowie jest magicznie... fotka wygląda jakby była z dwóch światów... oddzielonych szybą. A dzwoneczek wygląda mi na rozwara:)
    Pozdrawiam i dobrego nastoju na niedzielę zyczę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zdjęcia Bronisława Czerkas są niepowtarzalne- odkryłam je na Facebooku i nie mogę się nazachwycać. Rozwar? Postaram się zapamiętać - nie znałam tej nazwy:)) Czasami jak nie znam to improwizuję i sama wymyślam :)))

      Ja również życzę Tobie pięknej niedzieli - Dobranoc:)

      Usuń