nutki

nutki

sobota, 31 stycznia 2015

Trochę się wylało





„Ściema”
            
„I nagle puka ktoś do drzwi,
natrętnie głośno, że aż strach”.
Otwieram. Pyta – ach, to ty?
Szukam w pamięci... Jestem Stach!

Ach, tak, to pan, proszę wejść -
tu jest łazienka, a tam kuchnia.
Po dziurki w nosie mam krótkich spięć -
może suszarka lub lodówka?

Nie jest pan głodny ani mokry?
To nawet lepiej ( jakiś wątły),
pewnie od razu do roboty,
miałby  ochotę,  pan przystąpić?

Może herbaty? ( pytam grzecznie)
- Mam coś lepszego, niż herbata
 (mruga, zakusy czuję niecne,
ty niezła jesteś, ach Renata!

Jaka Renata?  Czy u niej, także
poszły w cholerę zabezpieczenia?
- Zabezpieczenia, ale jakie?
Ja, proszę ciebie, z ogłoszenia.

Nie ogłaszałam, lecz zgłaszałam!
Zaraz się wścieknę, bo z lodówki,
do kosza poszła zawartość cała,
w pralce wymięka resztka kurtki.

- Bierz się pan wreszcie do roboty!
Jaka Renata, co mnie obchodzi?
Pan może zaraz mieć kłopoty!
Co pan wyczynia, o co chodzi?

Zabieraj łapska! (jakiś nachalny),
a on, podsuwa mi pod sam nos
i ogłoszenie matrymonialne
jakiejś Renaty, czyta na głos.

- To nie jest moje ogłoszenie!
Renata mieszka dwa domy stąd -
dotknęło pana porażenie?
- uwaga kopie, bo znów mam prąd!
Ps.
Ja nadal szukam elektryka,
Renata ćwiczy paletę min,
prąd naprzemienny nadal  znika,
ero – elektryk sam wypił gin.

W lodówce  morał ćmi znajomo,
nurt z pralki zalał całą pralnię,
gdy -  o co chodzi,  nie wiadomo…
To (często ) względy matrymonialne.




9 komentarzy:

  1. Tak to już bywa z "fachowcami", niech go prąd kopnie! Amant kocia jucha. :)))

    Ładnie rozwinęłaś Teresko słowa znanego i popularnego kiedyś, w słusznie minionej przeszłości, szlagieru.

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))))))))))))))))))))) Arku - "Kocia jucha" - kupione :))))
      A stary przebój Krystyny Giżowskiej czasami jest taki namolny, jak się przyczepi, jak ten ero - elektryk, no to zamknęłam w wierszu i już :))

      Miłej soboty Arku:)

      Usuń
  2. Z tymi fachowcami róznie bywa
    gdy coś nawala lepiej kupić nowy sprzęt bo naprawa kosztuje krocie
    a tego amancika niech go prąd kopnie
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nastąpił konflikt interesów - on miał nastawienie "erotyczne", a peelka elektryczne - ot co :))))

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pozdrawiam jak najserdeczniej Sofijkę - moją czytelniczkę:) Mam nadzieję, ze chwile niepewności i bólu masz już za sobą i teraz tylko czas rekonwalescencji - minie szybko i wszystko będzie jak kiedyś.
    Życzę Tobie wszystkiego najlepszego - szybkiego powrotu do zdrowia - Na wiosnę będziesz już jak nowa :))Trzymaj się Sofijko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Teresko, czytam, zachwycam się... ale nastroju do pisania nie mam. W październiku pożegnałam syna koleżanki... a w poniedziałek pozegnałam koleżankę.
      Miło mi niezmiernie, że ktoś o mnie pamięta... pozdrawim Cię serdecznie Teresko:-)*

      Usuń
    2. Dzień dobry Sofijko :) U mnie świeci słoneczko, chociaż jest mroźno, właśnie wróciłam ze spaceru.Byłam jak co niedzielę u mojej córki na cmentarzu. Pamiętam o Tobie ( nie dalej jak w tym tygodniu , pytałam Basię, czy wie co u Ciebie ) i doskonale rozumiem, że nie masz ochoty na nic. Cieszę się jednak że włączasz komputer, nie izolujesz się, nie zamykasz, bo nie ma nic gorszego. To czasu nie wróci, nie odmieni złych chwil. Niestety życie potrafi wejść pod skórę i podokuczać, ale jeśli nie mamy na to wpływu, nie możemy nic więcej zrobić to trzeba nieść ten nowy (czasem ciężki) bagaż, ale mimo wszystko cieszyć się każdą chwilą, bo życie jest niepowtarzalne :)
      Sofijko - ja widzę ile osób wchodzi na mój blog i domyślam się że jesteś pośród nich, a jeżeli wracasz, to dla mnie wielka radość, ale tez tylko dlatego, że mogę się z kimś podzielić tym co mi sprawia zadowolenie:) Nie mam manii wielkości ani nic z tych rzeczy.. Z nikim się nie ścigam nie konkuruję, lubię kulturalnych i miłych ludzi i bardzo się cieszę że jesteś w gronie osób , które odwiedzają Arankowo:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie - miłej niedzieli, miłego lutego Pa patki

      Usuń
  4. __(░(¯`:´¯)░)DZIEŃ DOBRY
    _(░(¯ `•.|/.•´¯)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░░(¯`:´¯)░)
    _(░(_.•´/|`•._)(¯ `•.|/.•´¯)░)
    ____(░(_.:._).░(¯ `•.(█).•´¯)░)
    __(░(¯`:´¯)░░(_.•´/|`•._)░)
    (░(¯ `•.|/.•´¯)░░(_.:._)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░..
    (░(_.•´/|`•._)░
    ___(░(_.:._)`` _
    ♥ ¯~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥~♥ Serce jest
    jak zegar:
    w każdej minucie,
    godzinie i dobie
    ♥~♥ myśli o drugiej osobie.
    I Ja o Tobie
    ♥~♥dzisiaj pomyślałam
    znowu tu wpadłam
    i napisałam ♥~♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobrażasz Agatko jak mi wesoło kiedy patrzę na Twoje pozdrowienia - fajnie że dzisiaj pomyślałaś o mnie - cieszę się i dziękuję za piękną optymistyczną grafikę.
      Miłej, uśmiechniętej niedzieli dla Ciebie Agatko :)

      Usuń