nutki

nutki

wtorek, 7 października 2014

Może boks ?



Utknęłam w strasznym zawieszeniu,
trzymam się, tylko jednym włosem,
jakby na rancie tkwię baneru,
za chwilę zmienią mnie w przekąskę.

Po co właziłam na ten baner,
toż nie startuję do wyborów,
nie zamierzałam być batmanem,
ani reklamą sambodromu.

Podnoszę głowę, wrona kracze.
W dole żałobne wrzeszczą mrówki -
puść się i spadaj! No, robaczek!
Ślizgam się czując kres obsuwki.

Policzę grzechy na chybcika,
może przynajmniej kumpli spotkam...
Spadam i baner z oczu znika,
w dole transparent - „cześć idiotka”.

Zdążyłam pisnąć - już nie będę,
nie mam ambicji pisać, jak Staff.
Pisanie raczej było błędem...
Mordo ty moja ! ( Co jest ...Amstaff ?)

Spadłam na dywan ( wszystko ok),
a on zdziwiony kręci pyskiem -
/ mówi?/ - kochanie, weź hobby zmień!
Wstawaj i kasuj!
- Wszystkie?
- Wszystkie.

- Poćwicz gryzienie i boksowanie,
a wszyscy kłaniać się będą w pas.
Pamiętaj, żeby wejść na baner,
musisz mieć mordę jak amstaf!

Leżę zaspana, jeszcze czekam...
Poobserwuję go, spod powiek -
czy to się śniło, czy odszczeka ?
- coś mówisz stafik? 
Poszedł sobie.




4 komentarze:

  1. Rewelacyjnie Teresko! Twój talent do tworzenia piosenek tutaj możemy kontemplować w pełnym rozkwicie. "Policzę grzechy na chybcika..." Cała ta strofka jest godna pióra Andrzeja Mogielnickiego, który pisał teksty do najlepszych piosenek Lady Pank. Zresztą "słyszę" ten fragment w interpretacji Panasa. :))) Pozdrawiam Cię Teresko serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mnie Arku przeceniasz zapalając taaaakie gwiazdy obok moich wierszyków ale fajnie - Lady Pank to byli swego czasu moi idole i ryczałam ich piosenki zamiast... No więc co to ja chciałam ..:))))) Bardzo ładnie podziękować i życzyć miłego ciepłego wieczorku :)
      Pozdrawiam Cię Arku bardzo serdecznie :)

      Usuń
  2. Witam Tereniu jestem zawsze pod wrazeniem Twoich wierszy:) tu juz Arek napisał to ca Ja też miałam na myśli ten wiersz mógł być dobra satyrą i tekstem do superowej piosenki
    a Lady Pank kiedyś słucham i byłam pod wrazenie tekstu i rytmu lecz teraz niestety pomału staczają sie na dno a szkoda,że nie szanują odbiorców :( pozdrawiam cieplutko:) a psinka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Bożenko, ale trzeba tu wziąć jeszcze poprawkę, na wzgląd że Arek mnie po prostu lubi i przyzwyczaił się do moich wierszyczków:)))
    Co do piosenek Lady Pank to te najlepsze nigdy mi się nie znudzą i nadl mi się zdarza zaśpiewać przy garach - "Tańcz głupia tańcz" albo "Kryzysową narzeczona " :)

    OdpowiedzUsuń