nutki

nutki

środa, 26 listopada 2014

Obraz kontrolny






~~Rolnik nie znalazł~~

Wypowiadam abonament moi mili!
Nie zapłacę ani grosza już za media,
sąsiad płakał, gdy Soniego wynosili,
(trochę ciężko, bo pięć latek się zasiedział),

za nim Sami, też na zbity leciał ekran.
Wyprosiłam wszystkich gości nieproszonych,
już od dawna miałam w planie lecz się wściekłam,
po programie pe te. "Rolnik szuka żony".

Koniec reklam zniesmaczonych do kolacji,
perfekcyjnej pani w domu przy sprzątaniu,
nudnych panów w garniturach własnych racji,
pod krawatem politycznym w brudnym praniu.

Jeszcze tylko wytrę plamy krwi z horrorów,
kilka duchów powymiatam ( straszą w kątach),
zawsze można dezynfekcje zrobić w domu,
„Cień anioła” zamaluję przy remontach.

Dobre kino mam za miedzą (czyt. za płotem),
wszelkie newsy w necie oraz u sąsiada,
rolnik nadal śpi bez żony- ja z pilotem.
Dużo lepszy niż poprzednik i mniej gada.


8 komentarzy:

  1. Witam Tereniu zalewa Nas Wszystkich nie dość ze reklama to jeszcze te wszystkie filmowe nowości/ powtórki/ jak Kevin sam w domu, czy inne seriale
    a tuż za płotem ileż mamy radości jak w filmie polskim Sami swoi
    pozdrawiam cieplutko:) Bozena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Bożenko:) Wiesz przeczytałam w internecie takie zdanie: "Człowiek rodzi się mądry a później głupieje przed telewizorem" i przyznaję rację - z telewizji znika coraz więcej programów dla widza rozumnego, a w miejsce tych programów pojawiają się różnego rodzaju ogłupiacze w dodatku nawet bajki i filmy dla dzieci są głupie i niezrozumiałe . Kevin za parę lat wejdzie do tradycji Bożonarodzeniowej i naszych podręczników. TV lansuje styl życia, bycia i zachowania daleko odbiegający od ideału. Kto ma pieniądze ten ma władzę i telewizję w dodatku za nasze pieniądze:)
      Miłego dzionka Bożenko :)

      Usuń
  2. Teeeeeeereeeeeeeeeeeeniu :) Po raz pierwszy od długiego czasu po prostu wybuchłam śmiechem na tę puentę - super!!!
    Cała satyra doskonała - wypisz wymaluj to, czym żyją Polacy,a tu: "nudnych panów w garniturach własnych racji,
    pod krawatem politycznym w brudnym praniu." trafione w samo sedno!
    Świetny wiersz, dokopałaś z gracją :)))
    Pozdrawiam, dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Basiu:) I to jest mój największy sukces - Twój uśmiech ! Więcej dla mnie znaczy niż jakakolwiek nagroda :))
      Telewizja mogłaby pełnić ważna funkcję i tak uczciwie to przecież każdy ma pilota i manu programowe ale niestety, świadome oglądanie TV jest rzadkością no i pomimo hasełek pt. Telewizja kłamie, przeciętny Polak połyka wszystko jak przysłowiową muchę robaczycę nie martwiąc się jakie szkody wyrządza - przede wszystkim dzieciakom.

      Cieszę się Basiu że trafiłam w Twój gust i humor :)))
      Miłego dnia Basiu :)

      Ps. Potrzebuję dobry sprawdzony przepis na sernik wiedeński i bardzo na Ciebie liczę :))

      Usuń
  3. Tereniu ja nie piekę wiedeńskiego, mam tu swój sprawdzony przepis na sernik, ale ten ser w nim jest bardzo kremowy, nie ma konsystencji polskiego, wiedeńskiego sernika - ja bardzo go lubię, wolę inż inne, bo jest puszysty, lekki, pyszny. Mój sernik jest z homogenizowanego serka :)) /przepis dam, jeśli zechcesz/
    Jeśli chcesz zachować tradycję, to powinien być jednak wiedeński Tereniu i pewnie już nie raz piekłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Basiu :) Piekłam co roku, chociaż wydaje mi się że bywają lepsze - bardziej puszyste - mój jest trochę ciężki więc poszukuję nowych rozwiązań :) Wiedeński jest najlepszy ale są różne szkoły - to tak jak z poezją he he - są różne szkoły, style i tradycje :)))) Sernik tez może smakować jak poezja :)

      Usuń
  4. Teresko super! Słusznie i śmiesznie. Masz rację i piszesz o tym w bardzo nieponury sposób, czyli jak trzeba. A tak w ogóle i w szczególe to witaj w klubie. Telewizja ogłupia i to z roku na rok coraz bardziej, szkoda czasu i jaka radość móc nie oglądać niektórych buziek. Trafny wybór. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Arku - milo Cię widzieć i czytać:) Wystarczy, że jest
      ponuro w pogodzie więc robię co mogę żeby nie zszarzeć bo mi nie ładnie - kocham kolory, chociaż kolorowy świat telewizji jest stanowczo za bardzo przejaskrawiony i sztuczny. Wykreowani ludzie stanowią wzorce dla dzieciaków i ich rodziców - trudno się potem dziwić widząc na ulicach, pod szkołą, w marketach miniaturki naszych znanych celebrytek i celebrytów:)
      Pozdrawiam Cię Arku serdecznie i życzę miłego wieczoru:)

      Usuń