nutki

nutki

poniedziałek, 17 listopada 2014

Jesienne świrki








koncert w suszarni
pomiędzy klamerkami
ćwierkają wróble


ćwir ćwir ćwir
pranie już wyschło
te raz ja !
  




Zwiewna
Zwiewna sukienka
twarzowy woal
w zwiewnym welonie –
zwiała z kościoła.

Zbieżność wad
Łap nie wycierał,
nad michą sapał,
zniszczył futerał
i głośno chrapał.
Jeżeli myślisz że to o psie,
możesz być w błędzie…
Albo i nie?

Ułożony
Taki jest dobrze ułożony,
że zawsze na noc,
wraca do żony.

Zagubiony
Zagubił się, pewnego lata,
w krótkich spodenkach,
nadal lata.
.
Dziadek
Poznał wnuka
Przez face buka.

Babcia
Nie ma obiadu,
Jest, gadu-gadu.



Przed rozwodem
On sypiał z kotem
Ona z pilotem


Po rozwodzie
On - ma nową kotkę,
ona – ma pilotkę.

Do dziś nie mogą dojść do ładu
bo na rozwodzie sąd nie miał składu.
Z racji wspólnoty majątkowej,
Ustanowiono:
Po połowie -
dzieci
domową menażerię,
jego zegarki,
jej biżuterię,
dom, meble,
ogród w pelargoniach,
lecz jak podzielić
jednego…
Konia?


4 komentarze:

  1. Wszystkie fajne te świrki jesienne
    bardzo mi się podobają czytając je uśmiech zagościł mi na twarzy
    choć dzisiaj mglisty pochmurny był dzień
    pozdrawiam cieplutko Tereniu:) Bożena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bożenko:) przez wybory dostałam głupawki, a od głupawki, czkawki - nie może mi przejść chociaż w ogóle nie ma powodów do radości - niech przynajmniej uśmiech gości :))) jak tak dalej pójdzie to świrki jak znalazł chociaż, bo niższy poziom wśród ptactwa, chociaż kto wie zawsze to konkurencja dla drobiu... Ale jak mawiała moja babcia - śmiech to zdrowie i obyśmy zdrowi byli - tylko nam to pozostało :))) Ciesze się że zdołałam wywołać uśmiech na Twojej buzi w ten niewesoły mglisty, dżdżysty, przekrapiany dzień :) Miłego popołudnia i wieczoru i spokojnej nocy Bożenko:)

      Usuń
  2. Po takich wynikach to tylko duuuuża wódka, albo wyjazd gdzieś daleko, możliwie najdalej, albo świrki. Wybrałaś Teresko najlepiej jak można i słusznie, a ja się wciąż noszę (z zamiarem), a właściwie to mnie nosi, a sama wiesz jak jest: nosił kaczor razy kilka... Miłego wieczoru Teresko i spokojnej nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arku - ja wybrałam ale na niewiele się zdało :) Duuuża by mnie zabiła, a mała nie pomogła - mówisz wyjazd? Może może - tylko dokąd ? Czy jeszcze trwa nabór na Marsa? A może obsadzają inne planety ?

      Pozdrawiam Cię Arku serdecznie :)

      Usuń