nutki

nutki

niedziela, 18 maja 2014

Są dwa światy ?





Halo Ziemia!

Miesiąc już zaszedł, psy się uśpiły,
w głośnikach szemrze kryształ strumyka...
A gdzież to dzisiaj bawi mój miły?
Pewnie do innej serfnie pomyka.

Nie będę sobie myśli trefiła,
poszukam w necie innego nicka,
żeby zapomnieć się w krotochwilach,
włączę Yo Tube, na e-słowika.

Mogę też serfnąć z nim na Florydę,
by się rozmarzyć na Palm Beach Plaży.
Wpadnę na pocztę, odbiorę  "priva",
do rana ścieżki i infostrady

pokonam migiem i znowu przysnę
z głową opartą na klawiaturze.
Przez sen realnie, jednak pomyślę,
gdzie by zatrzymać się nieco dłużej?

Na równe nogi, w samo południe
zrywam się pełna postanowienia-
jadę na urlop tam, gdzie najcudniej!
Otworzę okno na...

- Halo! Ziemia?





4 komentarze:

  1. A ja, w wielkim trudzie,
    staram się być "ludziem". ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem z ziemi
    Do cyberprzestrzeni

    Tutaj hektary
    A tam morga

    Bywa że
    zmieniam się
    cyborga.

    To są żarty oczywiście, ale mój świat podzieliłam na razie na dwa:))

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten Twój wiersz Teresko, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię Jak tu bywasz Arku i bardzo się cieszę,że pomimo nawału zajęć możesz już tutaj czasami bywać:)))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń