nutki

nutki

środa, 21 maja 2014

Czarny bez - białe kwiaty




„Milczenie”    piosenka dla Nicolette
                                                         
Dla ciebie, welon utkany ciszą
wyhaftowały kolejne maje
a moje serce jak ptak zamilkło,
pod krzewem róży pozostał kamień.

Ciepłą myślą cię otulę,
lekką jak poranne mgły,
w sen zaplotę jak najczulej,
delikatność morskich bryz.

Tobie na łące za bramą cienia
splatają wianki, minione wiosny,
dla mnie  ulotne do zobaczenia,
rzuciły w szarość zielone groszki.

Niech cię chmurki ukołyszą
i na skrzypkach wietrzyk gra,
tam daleko ponad ciszą
kołysankę  gwiezdną tka.

Zbieram błyszczące krople rosy,
przetykam nimi zielone suknie,
żeby wymienić płacz Lacrimosy
na chociaż jeden przyśniony uśmiech.

Niech cię chmurki ukołyszą
na poduszce moich łez,
tam daleko  ponad ciszą
kiedy pachnie biały bez.

(aranek)





6 komentarzy:

  1. Kochana mam oczy pełne łez
    cudna ta kołysanka
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko za Twoje wzruszenie - dzisiaj jest rocznica śmierci mojej córki.Ja też jeszcze często płaczę pomimo, że podobno czas leczy rany, pomimo że upłynęło dużo czasu ...
      Boli mnie każda krzywda i niesprawiedliwość wobec dzieci i osób słabszych i boli mnie kiedy słyszę, ze lekarz odmawia udzielenia pomocy, kiedy umierają dzieci z powodu ludzkiego niedbalstwa , lenistwa lub głupoty, zezwierzęcenia .. W takim dniu jak dzisiejszy, jestem bardziej wyczulona na krzywdę ludzką - mnie spotkała i wybaczyłam, bo nie da się żyć z nienawiścią w sercu ale nie zapomnę i zawsze stanę po stronie słabszych.
      Dziękuję Bożenko i pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń
  2. Przepraszam, że nic nie dodam,
    ale 26 lat temu straciłem syna,
    dwudziestotrzylatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jan Toni serdecznie współczuję - Rozumiem i dziękuję.

      Pozdrawiam .bardzo serdecznie:)

      Usuń
  3. Prosto, po prostu, pięknie i tak jak trzeba. Pozdrawiam bardzo serdecznie Teresko. :)

    OdpowiedzUsuń