nutki

nutki

wtorek, 27 maja 2014

Kocha...Nie kocha ?





„Wyliczanka”

Kocha... lubi... szanuje...
Ech głupia dziecinada!
Nie chce... nie dba... żartuje -
a to się może zgadzać!

W myśli... ma tylko jedno,
te wszystkie babskie wdzięki!
W mowie...ach,  już niejedną
przeżyłam z nim udrękę,

że zupa mało słona
i znowu przecieka kran,
że dzisiaj boli głowa
bo musiał za zdrowie dam!

Listeczku  może... w sercu?

Nie, serce bije jak dzwon!
Tam nie ma dla mnie miejsca,
to przestrzeń dla  cudzych żon!

Wiem dobrze że mam rację,
lepiej  zamiotę liście...

- Kto oskubał akacje ?

Wyglądasz dziś prześlicznie,
te oczy rozmarzone...
Przyprawiasz mnie o dreszcze -
jaką mam piękną żonę!

- Chyba powróżę raz jeszcze...

Kocha -  lubi - szanuje...



4 komentarze:

  1. Od małego znałem tę wyliczankę,
    bo na podwórzu rosły akacje.
    Dziękuję, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja także - zawsze wypychałam nimi kieszenie,po drodze do szkoły i jakie to było ważne wtedy :)))) Uśmiecham się do tych wspomnień :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))))))) Super Tereniu, niby dziecinna wyliczanka, a przemyciłaś w niej /lekko i z humorem/ sporo z życia...
    Puenta mimo wszystko optymistyczna :)
    Pozdrawiam Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jest - na wkurza się kobieta na denerwuje na martwi, a on kilka komplementów gładkich i cała akacja na marne:)))
      Dziękuję Basiu i bardo się cieszę , że możesz już się poruszać po moim blogu:)
      Dobranoc:)

      Usuń