nutki

nutki

czwartek, 22 maja 2014

" Na jedną iskrę"







Tak wpaść na siebie, na jedno szczęście,
chwilą przelotną,
na  rogu gwiazdy w dziesiątym niebie -
zgubić samotność,

tak jak się gubi, szalik, parasol
albo telefon.
Niech sobie połknie ją aligator,
a ja na brzegu

twojej źrenicy, w łagodnym blasku
mgnieniem uśmiechu,
iskrą nadziei zapalę światło
i bez pośpiechu

odpłynę ciepłą falą zieleni
w zacisze powiek.
- Każdy ma swoje miejsce na ziemi,
szepnę łagodnie.

Na rogu gwiazdy, zgubię samotność
w jednym spojrzeniu
otworzę  duszy, na oścież okno,
i  zniknę w cieniu.


6 komentarzy:

  1. Kazdy ma zakatek na tej ziemi
    na którym chce się czuć bezpiecznie
    jeszcze nie odlatuj bądź Tereniu :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się nie wybieram Bożenko w najbliższym czasie :)
      Poszybowałam sobie w nieznanym kierunku, ale każdy ma swoje miejsce na ziemi :))
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny w "arankowie" :)

      Usuń
  2. Tak cudnie rozmarzony wiersz, pierwsza strofa urzekająca Tereniu - tylko tyle, na jedną chwilę...
    Samotność bywa bolesna, ale to ona potrafi rozmarzyć, pozwolić zapomnieć, odlecieć.
    Piękny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i udało się, chociaż potrzebowałam czasu, bo kursor ślizgała się po tytule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - dziękuję przede wszystkim za wytrwałość , że się nie zniechęcasz tym chochlikiem który się tutaj wkradł i miesza ogonem - mam nadzieję że w końcu się unormuje, będę nadal próbowała usprawnić - Twoje komentarze są dla mnie bardzo ważne i cenne - Dziękuję - miłego słoneczka dzisiaj Basiu:)

      Usuń