nutki

nutki

czwartek, 1 maja 2014

"Majówka z mrówką"



 

"Przedwybory  czyli -
szczypiorek da wszystkich"

Majówka, majówka panowie i panie!
"Weekend"  i karkówka – dawno oklepane.
Proponuję trendy, pchnąć w nowym kierunku,
gdy zostanę szefem zmiany wizerunku!

Projekt mam gotowy w nowości  bogaty:
Flagę przemalować w kolorowe kwiaty,
z  dniami piegowatych, połączyć  obchody -
wprowadzić na ten czas, promocje na lody!

Uszanować pochód mrówek i biedronek,
O tej porze przejścia  są nieco wzmożone.
Nie szukać podtekstów,  ani nowych znaczeń,
jeśli na śniadanie wprosi się, ślimaczek.

 

Rozdawać drobniaki na rogu ulicy,
żeby każdy  szczęście mógł w tych dniach policzyć!
A  kuku!  A kuku!  Czyli wszystko  jasne?
Powstrzymać harmider nad kukułczym gniazdem!

Niebawem  młodziaki pójdą do adopcji,
Więc sypcie  miedziaki  biedakom  w promocji!
Pomysłów namiastka,  lecz więcej nie proście -
do mojego ciasta, nieproszeni goście

właśnie się włamują ! No nie! Sio! A kysz!
Dwie muchy i mrówka, nawet polna mysz …
Ciasny gwint, a by cię!!!  Żadne przeklinanie!
Zamiast brzydkich słówek, zarządzam  śpiewanie.

 

Najlepiej grupowe, lecz bez „dobrej daty”,
strój  wyluzowany w kolorowe kwiaty,
trampki,  spodnie, tiszert  w kwiatowej konwencji,
można zatknąć mniszek nawet  pod  bokserki…

Zamiast trawy, zebry machnąć na zielono,
potem puścić w miasto –(może  myśl szalona?)
lecz  wdzięczniejszy widok niż kiedy  "audicą"
pędzi chwiejny  goryl ze swą szympansicą.


Obiecuję koniec zmartwień i frasunków,
gdy zostanę szefem zmiany wizerunku!
A teraz  zapraszam! (bez względu na porę),
zawsze mam pod ręką świeżutki szczypiorek!

możemy, już dzisiaj poczuć się jak w niebie,
gdy zmieniając trendy, zaczniemy od siebie.
W promocji dorzucę, niusa za darmochę:
Pierwsze zalecenie – częściej mówić kocham.








9 komentarzy:

  1. Chyba ja też będę
    trochę inny taki,
    ale w bloku zaczną
    wytruwać.... prusaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno pokochać prusaka,
    już sama nazwa nie zachęca,
    dobrze jak metoda taka,
    żeby nad nimi nie znęcać.

    A do mnie przyleciał późnym wieczorem gołąbek pocztowy i śpi na parapecie - chodzę na paluszkach, żeby go nie spłoszyć, bo bardzo zmęczony, chyba miał daleką drogę Nawet rolety nie zaciągnę - niech wypocznie bo na dole koty czekają:) To chyba dobry znak taki gołąbek pokoju w pierwszym dniu maja :) Dobranoc Jan Toni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu i to jest TO! Mianuje Cię Naczelną Wizerunkową, bo rząd na to nie wpadł :D
    Świetny wierszyk na luzie i z humorem :)
    Miłego dnia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gołąbek - nie pocztowy, to gołąbek nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Basiu, ja myślę że Polakom żyło by się znacznie lżej, gdyby mieli więcej poczucia humoru - wiadomo że nie jest różowo, jednak czasami warto wyluzować. Stanowisko biorę, jak by co - jestem pozytywnie uśmiechnięta pomimo...na przekór i właśnie dlatego - A co! :))))
    Gołąbek wyspał się i nad ranem odleciał. Był gołąbkiem nadziei: Miałaś rację Basiu, bo spotkało mnie dzisiaj coś dobrego czego się nie spodziewałam absolutnie:)
    Miłego popołudnia Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, poczucie humoru, masz rację Teresko, chyba gdzieś uleciało, zapomnieliśmy o nim. W czasach peerelowskiej Nibylandii byliśmy najweselszym barakiem ówczesnego obozu państw soc. A teraz? No właśnie. Dlatego bardzo podoba mi się Twoje podejście i na mnie w tej kwestii możesz liczyć. A wiersz... Kapitalny! Czyta się i chce się czytać. Pozdrawiam Cię serdecznie, życząc udanej reszty Dnia Flagi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień mam dzisiaj pod znakiem pocztowego gołąbka a więc wyjątkowy - zobacz taki ptak a ile ciepła może nagle przynieść :))))) No jestem ciekawa co by u mnie w miasteczku powiedzieli, gdybym tak wywiesiła ukwiecona Flagę - może w przyszłym roku to sprawdzę ? Dziękuję Arku że przeczytałeś mojego tasiemca w kwiaty i z mrówami, ale tak mi jakoś nie chciało się ulegać dzisiaj patetycznym ani politycznym a może nawet wielce patriotycznym nastrojom :)
      Życzę Tobie Arku przemiłego wieczoru:)

      Usuń
  7. Tereniu u mnie masz zawsze duzy plus
    Ja też mianuje Cię pierwsza wizażystką nie tylko do flag lecz też do dalszych pisania strof
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko to ja dziękuję za plusa - dawno nie dostałam bo nie bywam tam gdzie rozdają więc na wagę złota:))))) Dzięki za poparcie - program mam bardzo nowatorski i bogaty - dobra pomyślę jak ma wyglądać mój billboard - mam parę pomysłów he he . Pozdrawiam Bożenko - miłego wieczoru i jutro świętowania:)

      Usuń