nutki

nutki

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Świeże nowiny z kretowiny


http://zielonestudio.info/jak-pozbyc-sie-kreta.html



Nowalijki


Zima w kraju i przyrodzie,
panoszy się wszędzie,
po kolędzie, ksiądz dobrodziej,
a wiosny, nie będzie!

Przeskrobała coś na boku,
bowiem rozpasana,
wyrok zapadł w tamtym roku,
w klinice … Oj dana!

Oj, nie będzie! Nie ma cudów!
Ktoś rozpuścił kaczkę -
ma  w wyręce - wiochę ludów
przysłać, (swą bliźniaczkę).

Wcale, nie jest dwujajowa,
(widziano na Heathrow)
do nikogo niepodobna,
na pewno z in-vitro.

Wiosnę witać ma na balu,
delegacja gości
w wymaganym "każualu",
człowieka wolności;

Wymuszona ignorancja,
tanio i po krzyku,
blachy w klapie,  za to w trampkach,
zakupionych w Smyku.

Oj tam, oj tam, nie czep że się,
że rozpuszczam blagi -
może  sznapsa? Po prezesie?
O - królik jest nagi!

Zgarnął fanty, teraz spłaca,
ostatni kubraczek,
ino jemu zupka kacza,
dziadowski kijaszek.

Wielki Czubek tak się stropił,
aż po-zdzierał człapy,
znalazł sobie nowe hobby,
produkuje wraki.

Przybądź wiosno, niech zatonie
kretowina w mleczach,
na radliny zagoń Trolle, 
w jesień średniowiecza.

(aranek)

8 komentarzy:

  1. Umieszczony tekst jest kontynuacją obserwacji „kretowiny”. Gdyby ktoś chciał sobie przypomnieć ubiegłoroczną to pod linkiem;
    http://arankowo.blogspot.com/2016/02/co-sychac.html

    OdpowiedzUsuń
  2. To idę najpierw na ubiegłoroczną, bo pamięć dobra, ale krótka - to ja Tereniu, anonimowa z konieczności. Ciekawa jestem, czy wejdę na ten link/

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe Tereniu, mogłabyś tak reagować częściej na wydarzenia, bo to niezła szpila! Dziób się uśmiecha, choć do śmiechu chyba nikomu, ale dobrze zatrzymać czas w odpowiednich słowach - potrafisz! :) No i teraz znów będę przechodzić jakieś sprawdziany, czy nie jestem automatem i to jest tak denerwujące, ze u Arka po trzecim razie zrezygnowałam, a wystarczy wyłączyć to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wyłączone i teoretycznie każdy ma dostęp do mojej strony. Nie wiem naprawdę gdzie tkwi przyczyna problemu.
    Ostatnio były jakieś zmiany ustawień le wiem że to jest nie od dzisiaj więc możliwe że to jakiś inny powód którego nie potrafię wyjaśnić . Przepraszam za uciążliwość - mnie też jest przykro, jeśli z technicznych powodów tracę czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniał mi się "Pejzaż współczesny" Bolesława Leśmiana. Też liryka czystej wody i też sardoniczny obraz współczesności. Brawo Teresko, nie mogę wyjść z podziwu, że tak też potrafisz. Znakomity tekst. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    PS. Do Basi - nic nie wiem o weryfikacji obrazkowej na moim blogu Basiu, zaraz to to wyłączę. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Czasem ćwiczę na bieżąco w trakcie oglądania, czytania, słuchania najświeższych nowinek z Kraju. Łatwiej przyjmuję wtedy te newsy do wiadomości :)
    Pozdrawiam Arku

    OdpowiedzUsuń