nutki

nutki

czwartek, 6 sierpnia 2015

Ochłodzenie


Fontanna Księżycowej Tęczy
(MoolightRainbowFountain) mieści się w Seulu, stolicy Korei Południowej. Jej nazwa nie dziwi – obiekt rzeczywiście zdumiewa kształtem i bogactwem barw, które najbardziej okazale prezentują się właśnie przy świetle księżyca. To najdłuższa fontanna zlokalizowana przy moście na świecie – mierzy aż 1140 metrów!


Piękna i romantyczna. Nawet stare pianino może przemienić się w fontannę. W tym przypadku za sprawą Billa Metzgara, artysty z USA
 

Ta niesamowita fontanna mieści się w El Puerto de Santa MarĂ­a w Hiszpanii. Zbudowano ją na terenie niezwykle popularnego aquaparku – Aqualandu. Na czym polega trik? Strumień płynącej wody zakrywa rurę, która podtrzymuje całą konstrukcję. A nam wydaje się, że fontanna zawieszona jest w powietrzu:)
 

Masaż
 

Kombinowała Renatka z Łodzi,
jak ma się latem z laptopem schłodzić.
Wpadła na pomysł dość niebanalny,
pod parasolem w środku fontanny,
serfując dyszy, na dyszy, do dziś.


5 komentarzy:

  1. Kapitalna końcówa: "serfując dyszy, na dyszy, do dziś" :))))
    Zupełnie jak "wespół w zespół i wespół w zespół by żądz noc móc zmóc". Miałaś kapitalny pomysł na konieczne w naszych obecnych warunkach klimatycznych ochłodzenie. :)))) Pojutrze w Wrocławiu ma być jak na bliskim wchodzie 39 stopni w cieniu, zatem zamawiam Teresko u Ciebie porcję lodów, dobrze? Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Errata Bliskim Wschodzie, a nie bliskim wchodzie, hihi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Arku :) Jeremi Przybora był mistrzem dlatego zawsze będę kochała "starszych panów" nawet jak już będą młodsi ode mnie :)) Co do słońca to zaczyna uczulać, chociaż możliwe że złapałam alergię z nadmiaru wrażeń. Oczywiście możesz liczyć na porcję wyśmienitych lodów - nie wiem tylko Arku jakie lubisz ? Ja mam jeszcze kilka patentów na upały np.Odwiedzam obczajone miejsca z klimatyzacją albo herbatka z solą, jako że sól zatrzymuje wodę w organizmie no i oczywiście dysza :))))

    Mam nadzieję że już masz chłodniej wieczorową porą i Pozdrawiam Cię Arku serdecznie z mojej fontanny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Tereniu - nie próżnujesz, wciąż piszesz, wklejasz, starasz się i jesteś :) , a dziś post dla ochłody z Renatką w tle :)))))))))))))))
    U mnie dzisiaj ma być nawet 46 - 49 stopni ciepła, więc już rano przygotowuję się, żeby przetrwać. Na razie, póki na zewnątrz mniej gradusów, niż w domu pootwierałam wszystko na oścież, schładzam, a za chwile będę zamykać, zaciemniać, zasuwać, odcinać się od zewnętrznego świata i pewnie przetrwam. Zrobię sobie "dzień dla urody" / pilingi, maseczki itd/ bo nikt mnie nie będzie widział :)

    Miłego dnia Tereniu, Arku Tobie też i do zobaczenia w piekle :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Basiu :) Właśnie próżnuję ha ha - wciąż piszę, wklejam a powinnam zakisić ogórki albo umyć okna, nie mówiąc już o porządkowych zaległościach, ale upał spadł mi dosłownie z nieba i mam anielskie alibi :)
    Teraz wiem dlaczego ludzie w cieplejszych klimatach są pogodni, powolni i nie depczą zszywaczy :)
    Pewnie już jesteś jak Afrodyta cała w piankach kosmetycznych aż tutaj zapach afrodyzjaków się roznosi - widzisz Basiu - upał ma swoje plusy tylko trzeba się przyzwyczaić i polubić:)
    Pięknego dnia idę też podarować sobie odrobinę luksusu :)

    Upał
    Pawlikowska-Jasnorzewska Maria

    Dni znużone jak muły wloką się po wybojach.
    W żaluzje pukają kanikuły...
    Upał przyszedł z ogrodu i zamieszkał w pokojach.
    Ach, jak pragnę twego serca lodu...

    OdpowiedzUsuń