nutki

nutki

czwartek, 14 kwietnia 2016

Limeryki




Z ogłoszenia       

Przystojny rolnik z  Mazurskich Wydmin,
dość oczytany, nieco perfidny.
Znał mitologię – taka rzecz!
Zostanę bogiem( mawiał) lecz,
nie zaraz Zeus, co dzierży widły.


 

Poziomki

Kawaler z miasta przyjechał do wsi,
poszły poziomki zbierać dwie siostry.
Jedna przyniosła pełen dzban,
druga – a po cholerę tam!
Mam dla mięczaka, coś na kształt ostryg.



Nocne życie

Krążą nad pubem dwa nietoperze.
- W echolokację – to ja nie wierzę,
nie mów nikomu,
ale do domu,
od dwóch tygodni nie trafiam – szczerze.



 


Za - loty
                 
Przyleciał bociek z ciepłych krajów,
dobrą nowinę wróży w maju.
Nic nie mam do bociana,
lecz już nam dobra zmiana,
trąci wysypem kaczych jaj - ufff.


2 komentarze:

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))
    Świetne, uśmiałam się :))))))))))))))
    Ostatni jakby nieco polityczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni wpadł w ostatniej chwili, razem z ostatnimi mało pachnącymi kwiatkami:)))))) Mnie się najbardziej podobają - Nietoperze :)

    OdpowiedzUsuń