nutki

nutki

niedziela, 22 maja 2016

Pełnia






http://kaplanka-tarot.pl.


Tylko nie ciastko!

Ja, ty i on - pseudonim „purpurowy agent” -
zapalony popija drinka  „Sex- on-the- Beach”
spokojnie (szepczesz) spłonie jak olimpijski znicz,
znam go - to Super książę do zadań  KGB!

Wielki wóz, albo przewóz w trójkącie bermudzkim,
ociera grzbiet o chmury - odjazd po dwóch machach!
Podejrzane gwiazdeczki, nieuchwytne w kształtach,
rozklejone  likierem brzoskwiniowym, sztuczki.

Kopiesz mnie w kostki lodu, więc wrzeszczę auu!
On przyćmiony uwodzi i rozbiera wiersze,
wers po wersie do kropki i miesza w shakerze -
zrób coś proszę auu… Zabierz go z tego snu!

 Schowałeś w ciastko z dziurką - koniec – dość szaleństwa!
 Miał śpiochy w kocich oczach, coraz bardziej blady,
wcale nie był zmieszany, że pił „sex na plaży”,
świt zaciera ślady, a ja jeszcze wstrząśnięta.

„.Amy” rozpięła żagle dryfuje w płytkim śnie,
piosenką purpurową zaraża, że a- psik!
„Purple Mon” - Nowy pamflet (zmyślił wiosenny bzik),
Ty już śniadanie zjadłeś i pewnie  piszesz  wiersz.

/aranek/



2 komentarze:


  1. Ale odjechaaaaaałaaaaś Teresko! Super! Przypomina się najbardziej odlotowa fraza w historii polskiej piosenki, autorstwa nieodżałowanej Agnieszki Osieckiej o Suchej Kostusze - Miss Wykidajło i pchaniu teczek obłędu jak Byron... Bardzo serdecznie Ciebie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ja miewam takie odlotowe sny - a jak się za dnia nakręcę emocjonalnie, to bywa że gotowy scenariusz do filmu mi się przyśni - szkoda że nijak tego zarejestrować. Miałabym niezłą kolekcję :)))))) Dziękuję Arku za Osiecką - kocham jej wiersze i piosenki i czasem nawet podśpiewuję :) Np, "zawsze byłam za inna " . Aaa i dziękuję jeszcze że zauważyłeś że wiersz jest "odjechany" i czyta się go z przymrużeniem oka :)))
    Pozdrawiam Arku - miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń