nutki

nutki

środa, 13 listopada 2019

Świat jest niezwykły


Halo niebo !
Żeby się nie wkręciły
anielskie włosy.


***


Drzwi Brassenose College w Oksfordzie - stara szafa 

Tajemnicze drzwi
jeśli je przekroczę,
pryśnie Świat Narni... 


***


Museum Natural - Oksford
Szepczę o Boże!
Daj spokój duszom
tych biednych stworzeń.



***

Ashmolean Museum - Oksford

Ileż pokoleń 
połamało głowy
rozbolał mnie ząb...


***


The Bear - Oksford 
Róg ulicy Alfreda i Niebieskiego Dzika


Zanim wejdziesz
wyluzuj przed ścięciem
węzeł krawata.



***

Oksford Uniwersity Preis


To nie to co myślisz 
Stąd na cały świat lecą
doskonałości.


***

Uniwersytet Oksfordzki

Kolejna mila...
Nie ma to jak porządne
angielskie schody.

***

Galeria Sztuki - Oksford


Trochę mi smutno
a jednak nie spotkałam
Marca Chagalla ...

cdn..



4 komentarze:

  1. Wspaniała relacja w krótkich i treściwych formach! Zdjęcia rewelacja. Cudne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać, zeby nie napstrykać chociaż , najlepsze i tak mam w sercu :)

      Usuń
  2. Tak - momentami nawet dosłownie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń