nutki

nutki

poniedziałek, 7 maja 2018




Piosenka przypomni ci ...              (pastisz )


To był zwyczajny szary dzień,
nie miałam prawie nic,
od twoich listów pachniało w sieni -
nie domykajmy drzwi,

nim przyjdzie wiosna, nim miną mrozy,
przysyłaj mi puste koperty,
gdy zakwitają biełyje  rozy,
nie przynoś kwiatów, ni bombonierki.

O mnie się nie martw
i tak nie mogę ci wiele dać,
tylko samotność mego serca,
za tobą pójdzie jak na bal.

Bal wszystkich świętych,
już mi niosą suknię z welonem...
Halo - czy mnie jeszcze pamiętasz,
czy grasz kołysankę dla nieznajomej?

Bo wszystko mi mówi że mnie...
Ech, ludzkie gadanie, nie chcę więcej,
lecz gdybyś kochał hej!
No, to - uciekaj moje serce .

Otwieram wino o piątej nad ranem,
jedyne co mam to złudzenia,
że miłość, miłość w Zakopanem...
Niech żyje bal - przeżyj to sam, 

goodbye my love - do widzenia.



(aranek)









1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa czy ktoś się doliczy, ile w powyższym tekście schowałam piosenek? :) :)

    OdpowiedzUsuń