nutki

nutki

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Basi Deckert

Basiu



 Z okazji imienin życzę Tobie moc szczęście, miłości, pogody ducha - życzę powodzenia w każdym zakamarku Twojego życia, pomyślności  dla Twoich najbliższych. Wiem, że Ich uśmiech  to dla Ciebie największa radość. Życzę Ci Basiu zdrowia, spokoju i wszystkiego na co zasługujesz w swojej dobroci i miłości dla drugiego człowieka. Wszystkiego Najlepszego Basiu ! 

* * *
W antrakcie czasu

Od wichru do fali,
od błysku  do burzy,
od tanga do walca,
przeciąga się czas.
Sekretnie  rozpali,
zdmuchnie pyłek z róży,
raz złoto ze skarbca,
częściej w oczy piach.

Nieraz się postara,
 figlem spłata uskok,
gdy w zalotnych saltach,
gna po kocich łbach.
Jak Scarlett  O'hara -
pomyśl o tym jutro,
dzisiaj zatańcz walca,
niech wiruje świat.

Od taktu do taktu,
pomiędzy nutami,
lekko na paluszkach
błyskotliwych gwiazd,
łap chwilę antraktu
cudnej serenady,
niech z życia wyłuska
na wzór słońca czar.


 (aranek)

6 komentarzy:

  1. Tereniu jestem zaskoczona, bo powinnaś chyba być na kuracji i tym bardziej wzruszona przepięknym, mądrym, osobistym wierszem i słowami, które mnie zawstydzają. Dziękuję Ci najpiękniej, jak potrafię. Na miłe niespodzianki jesteś najlepsza. Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu tak wyszło, że dzisiaj miałam przymusowe wagary, a poza tym nie odmówiłabym sobie przyjemności złożenia Ci życzeń - jakże by inaczej... Lubię kiedy się uśmiechasz - nie dziękuj bo to dla mnie przyjemność :) Do miłego Basiu :)

      Usuń
  2. Pod tymi szczerymi życzeniami dopiszę się małymi literkami. C U D N Y wiersz... Basia na niego zasługuje. Sto lat Basieńko!
    Tereniu... piszesz piękne wiersze. Nie znam Ciebie osobiście, ale czytając te Twoje wiersze mam wrażenie, że Ciebie znam od dawna. Umiesz ubrać w słowa to co czujesz, operujesz słowami jak malarz-artysta pędzlem. Jestem stałym czytelnikiem... nie zostawiam śladów swojej bytności, ale zachwycam się tym blogiem stale.
    Pozdrawiam serdecznie:-)*

    Sofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezwykle miłe i ważne dla mnie Sofio - napisałaś to wszystko w chwili kiedy zaczęłam rozważać sens mojego pisania, a raczej prezentowania na blogu. Sprawiłaś mi ogromną radość i będę musiała ponownie rozważyć swoje postanowienia. Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo dziękuję:)

      Usuń
  3. Świetny wiersz Teresko i podarek świetny dla Basi. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Arku i Pozdrawiam Cię również bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń