nutki

nutki

poniedziałek, 3 lipca 2017

W skowronkach




W skowronkach

W czerwonych makach lipcowej łąki,
płonie miłosny szept,
wietrznym igraniem, czułe skowronki -
cyt cyt, 
smyk smyk,
ja też.

Zgrywają struny dziś trubadurzy,
na deszcz, na grzech, aż dech...
Znam to spojrzenie gdy oczy mrużysz -
coś chcesz?
Co chcesz?
No wiesz!

Nago w strumieniu złociutkie słońce,
ze srebrnym pstrągiem, plusk..
Wiją się w trawie ssycząc, zaskrońce
skuś się
kochanie
ssskuś.

Galop na łące? To polny konik
muska chrapkami, gra,
ździebełko trawy na mokrej skroni,
łaskocze
cicho
sza…

Znów spłonie makiem przelotna łąka -
a ja i ty ? To nic.
Dopóki kwitnie, zawróć skowronka -
na bis
na bis
na bis.


aranek



6 komentarzy:

  1. Bardzo piękny, słoneczny, liryk Teresko! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    I piosenka Dżemu w wykonaniu historycznym, z koncertu "List do R." - ku czci Ryszarda Riedla... Wspaniały hołd legendarnego Niemena dla wybitnego, przedwcześnie zmarłego Artysty.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Arku :) Dobrze jest od rana przy poniedziałku podzielić się uśmiechem i posłuchać pięknej muzyki. Obydwu Artystów często słucham wzdychając - dawniej to były piosenki - poezja, tylko zapewne za ileś tam lat tak samo będzie wzdychać współczesne pokolenie do własnych.
    Cieszę się Arku ze zajrzałeś i mogę Ci życzyć przepięknego,dobrego i życzliwego dnia :)

    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto obejrzeć do końca obrazy z tego klipu - jest przepięknie zmontowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, tak cudnie opisałaś to migotanie serc, ten apetyt na miłość wypełniający powietrze, że chce się na bis :) Pięknie zaczęłam dzień - i Tobie życzę takiego :)
    Tak mnie zalogowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Lilly, chociaż u mnie znowu za chmurami. Wczoraj wyszłam wieczorem pochodzić i było ciepło bezwietrznie, księżycowo (księżyc własnie dojrzewa) a wcześnie rano otwieram oczy - niebo w pretensjach. Jakiś humorzasty pan lipiec chociaż jak patrzę na poczynania decydentów, to się nie dziwię. Tym bardziej cieszę się, że Twój dzień troszeczkę Ci umiliłam.
    Pięknego Ci życzę i wesołego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się Lilly zawsze podobało - tak trochę tajemniczo.

      Usuń