nutki

nutki

wtorek, 14 czerwca 2016

"Łączy nas piłka"







***Złoto w kieszeni
 
Pewien stateczny żonkoś z Trzemeszna,
rzekł w trakcie meczu – no nie bądź śmieszna!       
Odpokutował,
przez głupi slogan -
żona ze złotą kartą odeszła.

 
***Na szczęście
 
Marina mieszkanka Ustki,
przez sezon zbierała łuski.
Teraz zachwyca,
w klubie kibica
gadżet do fotek Kapustki.


***Smak zwycięstwa
 
Fanka futbolu z Pyzdr Andżelika,
cukierniczego dostała bzika!
Wciąga co chwilkę,
kolejną” Milkę”,
w ramach poparcia - Arka Milika.


***Boski

Proboszcz z parafii Kamień Pomorski
Próbuje łatać kolejne związki,
bardzo się wkurza,
bo legły w gruzach -
powodem boski Lewandowski!


4 komentarze:

  1. Ha, ha, ha... Znakomicie Teresko! Aktualności (ME) jako pretekst do rozważań ogólniejszych, a wszystko ujęte w formę niezwykle lekką. SUPER.

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze dzisiaj mogę odpisać bo jutro od rana trzymam kciuki za Naszych - jak dotąd sprawdziły się moje przewidywania, więc jestem dobrej myśli :)
    Pozdrawiam Arku bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))))))))))))))))))))))))) super Tereniu, świetne na temat!
    Dlaczego nie dałaś na fb? Niech sobie ludziska czytają, nie bądź chitra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, chciałam jakoś wesprzeć naszą Reprezentację :) Tak mi się dzisiaj dzień wydłużył i zajął że na nic nie miałam czasu :)
      Do końca Euro może wkleję - dzisiejszy wynik jest satysfakcjonujący i cieszę się podwójnie, bo drugi raz udało mi się przewidzieć - jak tak dalej pójdzie to zacznę obstawiać :))

      Usuń