nutki

nutki

czwartek, 13 września 2018

Kresowe specjały


Smakowitki 

Kartacz

Kręci mnie twój nadziany smaczek,
już chłonę w zmysłach zwędzoną skórkę,
jeżeli będziesz moim kartaczem,
będę cię muskać gęsim piórkiem.





Sękacz

Sęk w tym mój pyszny że twoje sęki.
chętnie wypełnię i bez udręki
będę migdalić się w tobie lukrem,
lub spływać w dziurki wśród uwypukleń.






Babka litewska

Taka ze mnie smaczna babka,
ciężko strawna ale gładka,
zrumieniona nie do ramki,
lecz do przaśnej twej śmietanki.

(aranek)







6 komentarzy:

  1. I bardzo kalorycznie - kuchnia regionalna, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie tu dawno nie było,a tu takie smakołyki, nie tylko kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy dania kosztowałam - trudno się im oprzeć. Wyśmienite chociaz baardzo kaloryczne - Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie cudne smakowitki, czyli, jak widzę, Teresko, tu, u Ciebie (i u Eli Kurowskiej :)), smakowitki się przyjęły i mnożą się w najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że się przyjęły to przy każdym posiłku mam je w myślach, mowie i czasem uczynkach, a wszystko Elu za Twoją przyczyną :) :)

      Usuń