nutki

nutki

niedziela, 15 lipca 2018

Na rozgrzewkę...



Moon milk - Księżycowe mleko



Mleko na księżycu

Wczoraj na rękach siadały gwiazdy,
jedną zmrużoną wzięłam do domu,
dziś pomyślałam; pochopnie nazbyt- 
chcę zwrócić szelmę i nie mam komu.

Wczoraj mruczałeś do niej -"Szmaragda",
gdy czarowała brzegi zatoki,
a ja się wcale nie znam na gwiazdach,
przyszłam w to miejsce, by oddać Nocy,

lecz "duża czarna" spieniła mleko,
mam go po kostki w mokrych sandałach,
do rana boso i niedaleko,
"Blue moon " w słuchawce, drżąca membrana

- gdzie jesteś mała? Pół nocy czekam,
wczorajsze niebo ma twoje oczy,
lśni na perłowo w arii Bizeta,
przy kubku mleka dzisiejszej nocy.


(aranek)








4 komentarze:

  1. „Przepis na księżycowe mleko jest bardzo prosty. Ten napój to tradycyjne mleko krowie z dodatkiem cynamonu, miodu, lawendy i ewentualnie innych ziół. Weganie i osoby z nietolerancją laktozy mogą zastąpić krowie mleko jego roślinnym odpowiednikiem np. mlekiem sojowym, owsianym, kokosowym, ryżowym lub migdałowym. Każde ma nieco inny smak i właściwości.”
    https://kobieta.onet.pl/zdrowie/zycie-i-zdrowie/moon-milk-czyli-ksiezycowe-mleko-ten-magiczny-napoj-jest-idealny-na-wieczor/vskby5f

    Potwierdzam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbowałem i melduję, że super. Wiesz jak zwykle - komar nie bzyczy, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie "wiesz" tylko wiersz... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdrowie Arku - nawet nie zapowiedzianych gosci można zaskoczyć księzycowym drinkiem :)
    Dziękuję za wszystkie piękne komentarze i Pozdrawiam jak zawsze serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń