nutki

nutki

sobota, 5 sierpnia 2023

Istotą jest czlowiek





Niniejszym prezentuję świeżo wydaną poetycką książkę mojego autorstwa pt. „Istotą jest człowiek” zawierającą 65 wierszy. Tematyka wierszy jest poważna, dramatyczna, liryczna – dotyka spraw aktualnych i bliskich czytelnikowi, któremu nieobojętny jest los naszego miejsca na Ziemi, naszej teraźniejszości i przyszłości. Wiersze nie są formą dyktatu tylko moim indywidualnym spojrzeniem-zaczynem do przemyśleń i własnych konstatacji czytelniczych.
Dziękuję, także w tym miejscu Zespołowi Redakcyjnemu Wydawnictwa „ Sorus” w Poznaniu, za rzetelną współpracę i pomoc oraz sugestie podczas procesu redakcyjnego.
Zainteresowanych informuję że książkę można nabyć w Księgarni Wydawnictwa w wersji papierowej i elektronicznej oraz w wielu księgarniach internetowych w wersji elektronicznej w formatach pdf, mobi oraz epub (wystarczy wpisać w Google tytuł książki – moje imię i nazwisko i wybrać księgarnię. Będę zobowiązana za podzielenie się opiniami czytelniczymi. Dla stałych i wytrwałych czytelników obiecuję książki z dedykacją, prosząc o kontakt prywatny.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życzę milej lektury i miejcie moją nieco dłuższą nieobecność na FB za usprawiedliwioną – co tu dużo mówić kochani – samo życie mi zamieszało i gdyby nie książka nad której redakcją współpracowałam z Wydawnictwem pół roku to jeszcze by mnie nie było na FB. Jak zwykle trema mi dopisuje i nawet pobyłam kilka dni sam na sam z moim „ dzieckiem” żeby się oswoić.


aranek





Pożegnanie

Jeden z wierszy w książce "Istotą jest człowiek " zadedykowałam Irinie Mniukin której zdjęcie obieglo cały świat. 5 marca w 2022r Rosjanie zbomardowali jej miasto i dom w Białej Cerkwi pod Kijowem. Irina z gniewem i determinacją żegnała się z Pianinem w zniszczonym domu . Zagrała etiudę Chopina.
Autorem zdjęcia i filmu jest Wojciech Grzędziński – fotoreporter, laureat nagrody Grand Press Photo 2022.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz