nutki

nutki

piątek, 19 sierpnia 2022

Złoty środek

 




zdjęcie - Multimedia https://www.telemagazyn.p


Złoty środek



Czy pusty kielich, czy pełen dzban,
zmienne konwencje i postęp,
od dziecka, złoty środek mam:
" Zachować bezpieczny odstęp " .
Przypadków wszelkich, wielki kram,
wzmagał ostrożność wspartą przez,
mnóstwo zadrapań, kilka ran,
- Pierwszy pekińczyk (taki pies),

żywa maskotka z grzywą lwa,
ząbki, niby ostropest,
wbił we mnie z furią, prawie zjadł...
Mam jeszcze bliznę
- O! Jest!
Więcej zbliżonych zdarzeń mam.
Im mocniej cud omamił,
bardziej dotkliwych zadał ran,
(zbierałam je latami)...

Ptaki wędrowne zanim z gniazd,
ruszą w daleką drogę,
zbierają złoto z mądrych gwiazd,
na czarne chmury środek...
Jerzyki odfrunęły już,
jeden zwinięty w piąstkę,
został i płakał anioł stróż
- mialeś zachować odstęp...

Wciąż, mocniej się utwierdzam, że
trzeba przestrzegać kodeks,
- na autostradzie ? 
- owszem też
zachować złoty środek
- i jeszcze gdzie ? 
- Wiem że wiesz;
w nagle wzburzonej rozmowie,
między wierszami itp.
dalej, sobie dopowiedz ...




aranek


A Hauser nie ... 😙



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz