nutki

nutki

wtorek, 16 maja 2017

Dla Arka Ściepuro na Urodziny

Arku, zbierałam dla Ciebie życzenia przy księżycu no i wyszło ... niebiańsko - to bardzo dobra wróżba na najbliższe lata:)
Słów mi zabrakło, ale przecież są niepotrzebne. Wystarczą szczęśliwe gwiazdy, czerwone róże i trochę słodkości z melodii w specjalnej dostawie.
Najlepszego Arku - wszystkich majowych skarbów dzisiaj i zawsze:)



Życzenia z rogu księżyca

Noc zwyczajnie pachniała jaśminem
w ekran wpadła zaczepka perłowa,
księżyc strącił ją srebrnym wędzidłem,
gdy od okna, do okna wędrował.

W samą porę - zabrakło mi słowa,
„dziesięć w jednym” by było w nim; drżenie,
iskry z której zapłonie podkowa,
błysku Pierwszej, zatkniętej w diademie,

echa skrzydeł z subtelnym wyznaniem,
obietnicy gdy majowe kiełki,
dzwonkiem śmiechu trącają konwalie,
kwiatka z łączki  dziewczęcej sukienki.

Fala ciepła, zachwytem nasiąka,
kiedy rękę wyciągam w tę stronę –
chcę pochwycić pękające w pąkach
obietnice igraniem w zielone,

Niech szeleszczą bez słów bo zabrakło.
Tylko jedno - zakwita zdumieniem,
nagie, kruche a łudzi jak światło,
błyskiem Pierwszej zatkniętym w marzenie.

Stoję w oknie, oddycham jaśminem,
księżyc między konwalie nos schował,
w samą porę – widziałam po minie,
srebrny puchacz ma chęć zapolować...


No i ukradł z(nów) zostałam bez słowa.


(aranek)




1 komentarz:

  1. Przepięknie Teresko! Bardzo Tobie dziękuję, bardzo! Za wiersz,słodkości i dedykację. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń